Kategoria: Integracja | Tempo: żywe | Liczba graczy: dowolna | Przygotowanie: brak

Dzieci przyglądają się przedmiotom znajdującym się w miejscu gdzie się znajdują (sala, klasa, las).  Każdy uczestnik (bądź grupa) otrzymuje zadanie odnalezienia np. 5 przedmiotów/rzeczy, które są: duże, grube, kolorowe, naturalne, brzydkie, małe, wzorzyste, okrągłe itp.

Jak można to dalej wykorzystać?

W zależności od tego co chcemy zrobić w dalszej części zajęć, wskazujemy takie przedmioty, które są związane z tematem. Jeśli będziemy mówić o górach, poprośmy uczestników o szukanie np. rzeczy wysokich. Jeżeli chcemy mówić o podróżach, niech znajdą rzeczy, które im się z nimi kojarzą.

2 1 vote
Article Rating
0
Would love your thoughts, please comment.x
Szukasz ciekawych zabaw z dziećmi?

Szukasz ciekawych zabaw z dziećmi?

Jeśli interesują Cię: najnowsze zabawy, zestawienia, artykuły, wiedza przydatna w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.

Zapisz się do newslettera, aby regularnie otrzymywać od nas wartościową treść.

Dziękujemy za zostawienie maila