Po okolicy krąży niebezpieczny elektryczny wąż. Aby go pokonać uczestnicy muszą go zdeptać.
Jedna osoba imituje ruchy węża trzymając długi sznurek i energicznie nim wywija. Reszta grupy stara się go nadepnąć. Osoba, która pierwsza nadepnie węża wygrywa. Do zabawy można wprowadzić modyfikację/utrudnienie. Gdy komuś nie uda się nadepnąć węża, bądź zostanie przez niego trafiony – odpada. Możne też zostać wyeliminowany na kilka minut.
Materiały: długi sznurek
Prosze o bardziej szczegółowy opis. W jaki sposób wąz trafia zawodnika? Jak spowodować by dzieciaki na przykład nie zawijały węża. Gra jest co chwila przerywana bo wąż został po dwóch sekundach nadepnięty.
Cześć Mateusz 🙂
Tutaj sporo zależy od sznurka. Musi być on stosunkowo elastyczny, tak żeby można było nim dynamicznie „wywijać”. W przeciwnym razie będzie właśnie tak jak powiedziałeś – za szybko uczestnicy będą go deptać.
A jak trafia zawodnika? Jeśli tylko go dotknie, a temu nie uda się nadepnąć (czyli de facto) zatrzymać „węża”.
Czy te odpowiedzi są dla Ciebie wystarczające? Czy udało mi się odpowiedzieć na Twoje wątpliwości?